Zapomniałem czegoś, zaraz będę! Mam małe zakupy, postoję tylko chwilę. I tak nikt tu nie parkuje – typowe wymówki kierowców, parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych, w ustach osób na wózkach inwalidzkich czy podpierających się kulami mają wzbudzić w odbiorcach poczucie winy.
Kampania "Excuses vs. Reasons" ("Wymówki vs. Powody") przypomina, że niepełnosprawność jest naprawdę istotnym powodem, z którego przysługują określone przywileje – ważniejszym, niż brak czasu czy niechęć do szukania innego wolnego miejsca przez osobę, dla której jest to zdecydowanie łatwiejsze.
Akcję prowadzi The Colorado Advisory Council for Persons With Disabilities (Rada na rzecz Doradztwa Niepełnosprawnym w Stanie Kolorado).
Nazwa kampanii:
Excuses vs. Reasons
Czas:
2015.6.10
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Colorado Advisory Council for Persons With Disabilities
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Amélie Company
Adresaci:
Kierowcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”