Złote zasady, dzięki którym uniknie się katastrofy na randce: nie puszczać nudnego filmu, kupić kobiecie kwiaty, oraz… nie wrzucać śmieci do butelki po piwie i nie zakapslowywać jej po opróżnieniu – to rady od Kompanii Piwowarskiej i firmy Rekopol, zajmującej się odzyskiem opakowań. Hasło kampanii brzmi "Bądź eko – kobiety to lubią".
Celem akcji jest pokazanie korzyści z kupowania piwa w butelkach zwrotnych, takich jak zmniejszenie ilości śmieci na wysypiskach oraz zużycia energii i surowców potrzebnych do produkcji butelek. To wiele korzyści, które można osiągnąć tak prostym zachowaniem jak wybór piwa w butelce zwrotnej i oddanie jej potem do sklepu lub punktu skupu, dzięki czemu możemy podreperować domowy budżet – mówi Katarzyna Radecka, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej – Dbanie o czyste butelki ułatwi również pracę pracownikom browaru, którzy nie muszą odkapslowywać pustych butelek i wyciągać z nich śmieci – dodaje.
Kompania Piwowarska zmniejszyła wagę butelek, by ograniczyć zużycie surowców przy ich produkcji i zużycie paliwa podczas transportu. Kompania prowadziła również np. akcję z siecią Biedronka, podczas której klienci oddając szklane lub aluminiowe opakowania otrzymywali sadzonki kwiatów, ekologiczne torby lub inne eko gadżety.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo