Barwny tłum ustawił się tak, by stworzyć sylwetki ptaków: obdarzonego efektownym czubem dudka oraz czerwonodziobego ohara (inaczej zwanego kaczką norową). Ptasio-ludzkie demonstracje odbywają się w centrum miasta na ruchliwych ulicach, ponieważ "pTak też człowiek"– jak głosi hasło kampanii.
Wykorzystana na citylightach i w spocie kreacja powstała na potrzeby akcji organizowanej przez stowarzyszenie Ptaki Polskie. Jej celem jest zachęcenie do poznania ptasich zwyczajów, które, co podkreślają organizatorzy kampanii, często przypominają ludzkie. Poprzednia, pierwsza odsłona akcji miała miejsce w 2010 r.
Kampania została dofinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jej sponsorem jest także firma AMS Polska. Kampania outdoorowa będzie prowadzona w największych polskich miastach, a spot będzie można obejrzeć na ekranach w warszawskich środkach komunikacji miejskiej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie