Ruszyła kampania ""Bicie jest głupie" ze spotami w reżyserii Xawerego Żuławskiego. Jej inicjatorem jest Porozumienie "Dzieci Pod Ochroną" wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka. Akcja ta jest odpowiedzią na wyniki badań, z których wynika, że ponad 70% Polaków przyznaje, że daje klapsy swoim dzieciom (MillwardBrown SMG/KRC).
– Musimy uświadamiać dorosłym, że każdy akt przemocy wobec dziecka jest ich porażką wychowawczą – mówi Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka. Wtóruje mu Irena Koźmińska, przewodnicząca Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną”: – Bijemy, bo nas bito, bo nie mamy czasu na refleksję, bo jest na to ciągle przyzwolenie społeczne, bo nie umiemy wychowywać inaczej.
Oprócz spotów reklamowych przygotowane zostały klipy wyreżyserowane przez Mateusza Polita i przeznaczone do emisji w internecie. Znane osoby, m.in. Monika Olejnik, Dorota Zawadzka (Superniania), Maja Ostaszewska, Marcin Bosak, Maciej Orłoś, Maciej Kurzajewski, przekonują, że „Bicie jest głupie”.
Kampanię medialną realizuje agencja McCann Erickson, a za niestandardowe działania w ramach marketingu szeptanego odpowiada agencja 5tka.pl
W skład Porozumienia „Dzieci Pod Ochroną” wchodzą: Fundacja Kidprotect.pl, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” we współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka. Kampanię wspiera Fundacja WARTY i Kredyt Banku „Razem możemy więcej”. Strona kampanii: www.biciejestglupie.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy