Za tę kampanię agencja Saatchi&Saatchi z Danii zdobyła Złoto w kategorii „Ambient indoor” w międzynarodowym konkursie London Awards. Akcja nakłaniająca do refleksji nad bezsensowną często konsumpcją papieru, „Save Paper, Save The Planet” została przygotowana dla organizacji WWF. Podajniki papieru zainstalowane w miejskich toaletach w prosty sposób pokazują, że wraz ze wzrostem użycia papieru wzrasta zagrożenie dla Ziemi – znika przyroda, a wraz z nią i ludzie. Ochronę planety należy zacząć od własnych małych działań, jak chociażby oszczędne używanie papieru.
WWF na swoich stronach internetowych oferuje praktyczne poradniki, także z myślą o dużych papierniczych potrzebach korporacji, dotyczące wyboru ekologicznie wytwarzanych papierów i sposobów na ich oszczędne używanie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa