Fundacja ORIMARI od początku czerwca prowadzi miesięczną kampanią
społeczno – edukacyjną „Kochasz, chronisz, zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”. Jest to druga edycja projektu, którego celem jest uświadomienie rodzicom potrzeby wykonywania profilaktycznych badań swoim dzieciom. Organizatorzy kampanii zwracają uwagę, że regularne badanie dzieci pozwala na wyeliminowanie szeregu chorób, które mogłyby rzutować na przyszły rozwój ich dzieci. Przeprowadzanie profilaktycznych badań jest szansą dla lekarzy do szybkiego zdiagnozowania patologicznych cech, które w przyszłości mogą przekształcić się w konkretne objawy chorobowe.
Kampania pokazuje rodzicom, że coroczne badania profilaktyczne nie są wielkim wysiłkiem, a zdrowy rozwój dzieci to ich właściwy rozwój. Przypomina, że od zawsze wiadomo, że lepiej chronić niż leczyć, więc nie ma na co czekać.
W przeciwieństwie do 1. edycji kampanii, tegoroczna jest zrobiona na dużo większą skalę. Kampania reklamowa została stworzona przez NaNo FX Studios. Projekt opiera się na przekazie telewizyjnym, prasie, internecie, reklamie outdoor (400 billboardów i 150 citylightów) oraz broszurze informacyjnej, która została wydana w nakładzie 75 tysięcy egzemplarzy i będzie dystrybuowana w przychodniach. Spot reklamowy kampanii będzie wyświetlany w 26 sklepach SMYK na terenie całego kraju, a także w centrach handlowych Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie.
Głównym partnerem kampanii jest Deutsche Bank.
E. Płuciennik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy