Warto wierzyć w swoje marzenia, warto też uwierzyć w zero. Nawet najbardziej nieprawdopodobna wizja ma szansę na urzeczywistnienie, jeśli znajdą się ludzie gotowi w nią uwierzyć. Tak było z realizacją marzeń o lataniu oraz o podboju księżyca. Teraz nadszedł czas na kolejną, utopijną z pozoru ideę. To czas aby uwierzyć w „zero”. Zero głodujących dzieci, zero dzieci bez szans na edukację, zero dzieci, które umrą z powodu łatwej do wyleczenia choroby.
Kreacja autorstwa nowojorskiej agencji BBH napawa nadzieją i optymizmem, łatwo więc dać się porwać jej romantycznemu wezwaniu. Stanowi ona część ogólnoświatowej kampanii UNICEF’u „Believe in Zero” (Uwierz w zero), która opiera się w dużej mierze o media społecznościowe. Kampania niesie bardzo ogólne przesłanie. Zachęca do manifestowania wiary w przyszłość, w której prawa dziecka przestaną być nagminnie łamane.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.06.2024
House of Terror
-
25.06.2024
Pij odpowiedzialnie (na świeżym powietrzu)
-
25.06.2024
Bujający w obłokach mile widziani
-
24.06.2024
Gdzie rysujemy linię?
-
18.06.2024
Podróbka dzieciństwa
-
18.06.2024
Ponad sufity