Okiem szyjki macicy
Przykład znakomitego wykorzystania medium. Bardzo krótki film z ważnym przekazem, wyświetlany w kanadyjskich teatrach tuż przed rozpoczęciem spektaklu, był elementem kanadyjskiej kampanii, przypominającej kobietom o konieczności regularnego wykonywania badania szyjki macicy.
Spot rozpoczyna się od rozsunięcia kurtyny. Widzom ukazuje się lekarka, która w ciągu raptem kilkunastu sekund dokonuje badania, po czym z uśmiechem stwierdza, że jest już po wszystkim. Po zasunięciu kurtyny na ekranie ukazuje się hasło kampanii: „It doesn’t take long to prevent cervical cancer” („Profilaktyka raka szyjki macicy nie zajmuje zbyt wiele czasu”).
Kampanii nadany został prowokujący tytuł “Eye of the Cervix” („Oko szyjki macicy”), nawiązujący do perspektywy z jakiej nakręcona jest reklama.
E.Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej