Piersi na imprezach
Nawet w centrum zatłoczonego Toronto nie mogły zostać niezauważone. Młode kobiety i ich nagie piersi z hasłami kampanii dotyczącej zapobieganiu rakowi. Ten manifest, będący jednocześnie zaproszeniem na imprezę jubileuszową, zorganizowała kanadyjska fundacja ReThink Breast Cancer.
Od 10 lat stara się ona zwiększyć świadomość młodych kobiet na temat zagrożenia jakie niesie za sobą rak piersi oraz namawia do systematycznej kontroli, zapobiegającej rozwojowi choroby. Mówiła o tym również październikowa – bardzo zabawna! – kampania „Your Man Reminder”, którą można obejrzeć tutaj.
Grupą docelową RTBC są kobiety poniżej 40. roku życia, które również, wbrew powszechnej opinii, mogą stać się ofiarami raka.
Z okazji okrągłej 10. rocznicy swojego istnienia fundacja zorganizowała w Toronto Boobyball stunt – Piersiową imprezę, na której kampania przeciwko rakowi była wsparta zabawą z pikantnymi niespodziankami. 8 listopada taka sama odbędzie się w Calgary.
Piersiowa kampania wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów – zarówno głównych kanadyjskich dzienników i stacji telewizyjnych, jak i serwisów społecznościowych.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach