Zakupy klientów w kolejce do kasy oddziela przegroda w kształcie przejścia dla pieszych.
Hasło akcji brzmi „Whether you are a driver or pedestrian, don’t forget your responsibilities in traffic!” („Czy jesteś kierowcą czy pieszym, nie zapomnij o swoich obowiązkach w ruchu!”). Separator literalnie ma przypominać pieszym i kierowcom o ich obowiązkach na przejściu dla pieszych, w przeciwnym razie zawsze mogą wyobrazić siebie na wózku inwalidzkim, który umieszczono tym razem w metrze. Trzydzieści dwie instalacje wózków inwalidzkich z hasłem: „Momentary lack of attention can make you suffer a lifetime” („Chwilowy brak uwagi może sprawić, że będziesz cierpieć przez całe życie”) przypominają podróżnym, że rocznie blisko 200 tysięcy osób ulega wypadkom drogowym.
Traffic Responsibility Action (Trafikte Sorumluluk Hareketi) to organizacja pozarządowa, która od 2010 roku rozwija u obywateli tureckich świadomość bycia odpowiedzialnym w ruchu drogowym.
W Turcji ruch drogowy i transport publiczny należą do najniebezpieczniejszych w Europie. Ambientowe kreacje agencji DriveDentsu to część zintegrowanego planu, celującego w zmianę obecnych obyczajów na tureckich drogach. Ponadto kraj ten uczestniczy w 5-letnim projekcie WHO- „Road Safety” („Bezpieczeństwo na drodze”), prowadzonego pod nadzorem sześciu partnerów międzynarodowych.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń