"Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny" "Wie i nie mówi, bo słowom przeszkadzają słowa" – fragmenty wierszy księdza Jana Twardowskiego ilustrują ich zapisy w formie wizualizacji fali dźwiękowej. Kampania społeczna pod hasłem "Słowo zabiera głos" powstała z okazji zakończenia obchodów 100. rocznicy jego urodzin.
W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe i TV. 30 sekundowy spot telewizyjny wyemitowany zostanie w styczniu w kanałach TVP, a wersja radiowa w stacjach Polskiego Radia. Autorami spotów są dyrektorzy kreatywni San Markos: Przemek Słodkowski i Marcin Wojtulewicz.
Pracując nad tą kampanią chcieliśmy pokazać, jak słowo zmienia świat. Z okazji stulecia urodzin ks. Twardowskiego, który tak pięknie potrafił posługiwać się słowem, pokazujemy jak wielką rolę słowo pełni w życiu ludzi – mówi Piotr Sroka, Brand Director w San Markos.
Projekt "Słowo zabiera głos" to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą przez cały ubiegły rok.
Agencja San Markos była autorem kreacji w ramach całego projektu "Słowo zabiera głos". Przygotowała identyfikację korporacyjną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jej autorstwa jest również sama nazwa akcji. Za działania PR odpowiada agencja PUBLICITY, za eventy w ramach projektu – agencja JET EVENTS.
Kampania powstała na zamówienie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego w ramach projektu Słowo Zabiera Głos, sfinansowana przez Narodowe Centrum Kultury ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce