Trening małego siłacza
Chłopiec ćwiczący brzuszki, starający się przygotować zdrowy koktajl, dźwigający ciężką kanapę, noszący wiadra z wodą, podnoszący się na barierce bramki zamiast oddania się wspólnej zabawie z kolegami wzbudza zainteresowanie, a później wzruszenie. Każdą z tych czynności wykonuje z ogromnym zawzięciem, choć widać, że sprawiają mu trudność.
O co chodzi? Promocja dzieci-siłaczy? Sportowy tryb życia dla najmłodszych w nowej odsłonie? Otóż nie. Sprawa wyjaśnia się w ostatnich kilkunastu sekundach klipu. Ten sam chłopiec prowadzi niepełnosprawną dziewczynkę na wózku na szczyt wzgórza z pięknym widokiem. Pojawia się hasło "Give more" ("Daj więcej") kampanii przygotowanej na zlecenie peruwiańskiego NGO Teleton oraz Saga Falabella – jednego z największych centrów handlowych w Peru – głównego sponsora organizacji. Całości dopełnia muzyka, która – wraz z przekazem wizualnym – zastępuje dialogi i w ciągu kilkudziesięciu sekund kreuje atmosferę refleksji.
Teleton co roku organizuje ogólnokrajową zbiórkę funduszy na rehabilitację tysięcy dzieci. Saga Falabella jako oficjalny sponsor, poprzez realizację kampanii, skłania by – zgodnie z hasłem – "dać więcej" w imię pomocy najmłodszym, zmagających się z niepełnosprawnością. Przekaz jest jasny – "więcej" to więcej wsparcia, społecznego zaanagażowania, świadomości problemu, pomocy, no i – pieniędzy.
"Give more" ("Daj więcej"), sugeruje gest większy niż dotychczas, więc ci "zazwyczaj pomagający", mogą czuć potrzebę większego wsparcia niż do tej pory, a jednocześnie tych "dotychczas niepomagających" może skłonić do pierwszego gestu dobroczyności.
Joanna Bącela
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka