Lustrzane odbicie do przygarnięcia
Najczęściej o widokach w zewnętrznym lusterku zapomina się zaraz po opuszczeniu pojazdu. W tym przypadku było jednak inaczej. Obraz jaki ujrzeli kierowcy może stać się początkiem wielkiej przyjaźni, której nie sposób wymazać z pamięci.
Ludzie z organizacji Miami Dade Animal Services postanowili zwrócić uwagę społeczeństwa na problem psów latami oczekujących w schroniskach na nowych właścicieli. W tym celu zdecydowali się umieścić prosty przekaz namawiający do adopcji bezpańskiego pupila w miejscu, na które każdy aktywny użytkownik samochodu, chcąc nie chcąc, spogląda. Trudno byłoby przecież kierować pojazdem nie korzystając z zewnętrznych lusterek. Na nich właśnie twórcy kampanii "Mirror mates" ("Lustrzani kumple") postanowili umieszczać specjalnie w tym celu przygotowane nalepki ze zdjęciem psa czekającego na nowego właściciela, namiary na najbliższe schronisko oraz hasło: "Your new best friend is closer than it appears" ("Twój nowy najlepszy przyjaciel jest bliżej niż ci się wydaje"). Każda fotografia została wykonana w taki sposób, by po jej umieszczeniu na lusterku miało się wrażenie, że widoczny na niej pies znajduje się w samochodzie i przez tylne okno wystawia właśnie głowę, którą teraz widać w odbiciu. Ma to zachęcić właścicieli pojazdów do włączenia się w akcję adopcji bezpańskich psów przebywających w schronisku.
Główną siłą przekazu kampanii stworzonej przez agencją Alma jest próba uświadomienia odbiorcom że pies jest wiernym, choć niemym świadkiem codziennych wydarzeń. Wyraźnie nawiązują do tego również dwa plakaty które powstały w jej ramach. Widać na nich różne scenki z życia w których zawsze udział bierze też pies, będący nieustannie gdzieś pobliżu. Całość została opatrzona wymownym hasłem: "A true friend is always there. Adopt one now" ("Prawdziwy przyjaciel jest zawsze blisko. Zaadoptuj").
Maciej Zubel
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka