Kolarz przygotowuje się do ważnych zawodów, spędzając każdego dnia wiele godzin na morderczych treningach bez względu na warunki. Na szczęście wysiłek się opłacił. Osiąga sukces na przekór wszystkim przeciwnościom losu, z których największą wcale nie było zmęczenie, a brak nóg.
Na przełomie lipca i sierpnia 2015 roku w Toronto w Kanadzie, będzie się odbywać XVII edycja rozgrywanych co cztery lata Igrzysk Panamerykańskich. Po ich zakończeniu, tradycyjnie już będzie mieć miejsce podobna impreza z udziałem niepełnosprawnych sportowców. I właśnie z tej okazji Kanadyjski Komitet Paraolimpijski na kilka tygodni przed inauguracją zawodów wystartował z kampanią "Paratough" promującą igrzyska osób niepełnosprawnych. Jest to też dobra okazja to tego by pokazać że paraolimiada może być równie fascynująca jak zwykłe igrzyska, a jej uczestnicy w niczym nie ustępują swoim pełnosprawnym kolegom. Często wykonują oni równie ciężką pracę przed zawodami, pokonując nie tylko zmęczenie ciała, ale również ograniczenia wynikające z własnej niepełnosprawności. Wyraźnie nawiązuje do tego hasło kampanii ("Games are Tough. The Athletes are Tougher" ("Igrzyska są trudne. Atleci są twardsi" – tough oznacza zarówno trudny, ciężki, jak i twardy, wytrzymały), w którym jej twórcy z agencji BBDO starali się pokazać zaangażowanie paraolimpijczyków w dążeniu do celu, podkreślając że im trudniejsze zadanie mają do wykonania, tym większa ich determinacja. Takie podejście osób niepełnosprawnych, które wymusiła ich własna sytuacja, doskonale sprawdza się na arenie sportowej.
Maciej Zubel
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna