Wszyscy tak robią – kobiety, mężczyźni, dzieci, muzycy, filmowcy, Brazylijczycy, stwory z innych planet, sportowcy, a nawet King Kong i kochankowie ukryci w szafach. Siusianie pod prysznicem pozwala zaoszczędzić aż 12 litrów wody dziennie.
Oto druga odsłona kampanii Xixi no Banho zachęcającej do siusiania podczas kąpieli pod prysznicem. Celem kampanii jest zaoszczędzenie 4.380 litrów wody rocznie poprzez rezygnację ze spuszczania wody w sedesie.
Nazwa kampanii:
Xixi no Banho
Czas:
2009.8.1 - 2009.8.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Fundaçao SOS Mata Atlântica
Media:
Internet, billboardy, radio, prasa
Wykonawca:
F/Nazca S&S
Adresaci:
Ogół społeczeństwa brazylijskiego
Hasło kampani:
Xixi no Banho
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka