Pomysłowa i sugestywna kampania, której nośnikami stały się wózki sklepowe w supermarketach. Umieszczono na ich dnie zdjęcia biednych osób, błagających o pomoc, pokazując, że gest podania np. jedzenia potrzebującym nie wymaga żadnego wysiłku. Tak przeprowadzona kampania była odpowiedzią na nasilające się, według organizatorów akcji, zjawisko obojętności osób zamożnych na potrzeby najbiedniejszych.
Na wózkach umiejscowiono też adres strony internetowej organizatora akcji (Feed SA – zajmuje się pomocą osobom wykluczonym społecznie – bezdomnym, biednym, głodnym) oraz hasło "See how easy feeding the hungry can be?".
Niewysokim kosztem przekaz kampanii docierał do setek klientów dziennie (przez 2 tygodnie) powodując znaczący wzrost dotacji i odwiedzin strony Feed SA.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?