Wyczyścić twarz, zmienić ubranie, stać się nowym człowiekiem
Brudne twarze, włosy w nieładzie, poniszczone ubrania. Po wyczyszczeniu twarzy białym ręcznikiem bohaterowie zdejmują wierzchnią odzież i odbiorca widzi uśmiechniętą, zadbaną kobietę, mężczyznę czy też radosnego chłopca. W tle słychać słowa narratora: "Life doesn’t rewind, but it’s up to us how it moves forward. Donate now for a better future" ("Życie się nie cofa, ale to od nas zależy jak potoczy się dalej").
Rumuński oddział agencji reklamowej Saatchi&Saatchi stworzył tę kampanię dla organizacji United Way Romania, zajmującej się pomocą osobom w trudnej sytuacji. Kampania i filmy, które ukazały się na portalu YouTube, miały na celu zachęcenie ludzi do ofiarowania pieniędzy ludziom, są w trudnej sytuacji życiowej. Organizacja miała na celu również uświadomienie odbiorcom, że ludzie w każdej chwili mogą odmienić swoje życie, dlatego kampania ta jest również apelem o niedyskryminowanie osób w gorszej sytuacji.
Sama forma kampanii jest dość standardowa. Przekaz jest jasny i czytelny, może skłonić do refleksji nad swoim sposobem oceny innych osób.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem