"Myślisz o piesku?" "Myślisz o kotku?" pytają kolorowe ogłoszenia z sympatycznymi wizerunkami zwierząt. Na każdej ze zrywek znajduje się rysunek szczenięcia lub kociaka. Z tyłu nie ma jednak, jak na standardowym ogłoszeniu, numeru telefonu. Zamiast tego jest krótka informacja – "Właśnie decydujesz o losie zwierzaka. Pamiętaj, że twoja decyzja jest nieodwracalna!"
Organizatorzy akcji podają, że liczba bezdomnych psów i kotów w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat wzrosła aż o ¼. Obecnie przekracza 3 mln. Bezpańskie zwierzęta schwytane przez hycli lub umieszczone w schroniskach czekają często złe warunki bytowe. Akcja promuje odpowiedzialną adopcję lub zakup czworonożnego przyjaciela.
Głównym nośnikiem kampanii są rozwieszane w przestrzeni miejskiej ogłoszenia ze zrywkami. Całość przygotowała z własnej inicjatywy agencja Polymus i zaprzyjaźnione z nią osoby. Prowadzone są także działania w internecie – na stronie www, Facebooku oraz Instagramie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!