────── 20.08.2014
Pełen tornister to szczęśliwy tornister
Brak zeszytu i innych podstawowych przyborów szkolnych jest przykrą dla dziecka konsekwencją problemów finasowych rodziców. W sierpniu Fundacja Caritas rozpoczęła kampanię społeczną „Wesoły Plecak”. Ma ona zachęcić odbiorców do wsparcia finansowego, które umożliwi wyposażenie plecaków szkolnych dzieci z najuboższych rodzin.
Kampanię można wesprzeć przez wysłanie SMS na numer podany w spocie promującym akcję. Za zebrane środki zostaną zakupione plecaki oraz przybory szkolne dla najbardziej potrzebujących.
Spot emitowany jest na ekranach w komunikacji miejskiej Szczecina, Warszawy, Krakowa, Białegostoku, Torunia i Zielonej Góry. Po raz trzeci zakupem mediów oraz przeprowadzeniem kampanii dla Fundacji zajmuje się Biuro Reklamy BE Media.
Nazwa kampanii:
Wesoły plecak
Czas:
2014.8.18
Kraje:
Polska
Nadawca:
Caritas
Media:
Ekrany w komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Biuro Reklamy BE Media
Adresaci:
Osoby dorosłe
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna