Pod tykającym hasłem “Tck, tck, tck: time for climate justice”, podczas Festiwalu Reklamy w Cannes, agencja Euro RSCG Worldwide wraz z Kofi Annanem zainaugurowała międzynarodową kampanię. Jej celem jest zaangażowanie jak największej ilości osób z całego globu w walkę z problemem ocieplenia klimatu.
Organizatorzy zachęcają do wsparcia idei akcji po to, aby zmobilizować władze do wprowadzenia stosownych regulacji prawnych, chroniących środowisko. Swoje poparcie można wyrazić online poprzez stronę kampanii www.timeforclimatejustice.org Dzięki głosom z całego świata inicjatorzy akcji chcą wpłynąć na liderów państw, którzy wezmą udział w grudniowej Konferencji Klimatycznej ONZ w Kopenhadze.
– My, jako przedstawiciele branży reklamowej mamy ogromny wpływ na postępowanie ludzi. Tym samym, mamy nie tylko możliwość, ale i obowiązek, by używając naszej kreatywności i talentu realizować ważne dla świata inicjatywy. Między innymi te, których celem jest ochrona środowiska – powiedział David Jones, CEO Euro RSCG Worldwide.
Informacje o kampanii zostały zamieszczone także na serwisach społecznościowych: Facebooku, Twitterze, You Tube i na Flickr.
Oprócz materiałów wspierających działania komunikacyjne kampanii, dla wszystkich popierających akcję przygotowano znaczki oraz bransoletki z hasłem kampanii. Na całym świecie "werbowani" są ambasadorzy kampanii, tacy jak np. Bob Geldof, Desmond Tutu czy Lili Allen. Nagrano także specjalną wersję przeboju Midnight Oil – Beds Are Burning.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi