Mood Media, dostawca sensorycznych rozwiązań marketingowych, był jednym ze sponsorów Dnia Dziecka, zorganizowanego przez agencję marketingową MyLand dla wychowanków Domu Dziecka w Tarnowie oraz Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Przyjazny Dom” z tego samego miasta. Dzięki wspólnym działaniom Mood Media, McDonalds, Telepizzy, Novotelu, KSW, PGR Proeko, Partner21, Diva, Butiki, Femi Pleasure oraz Manto, udało się zorganizować święto dla dzieci szczególnie dotkniętych przez los.
Z okazji swojego święta 16-osobowa grupa wychowanków Domu Dziecka numer 1 w Tarnowie oraz 20-osobowa grupa z Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej „Przyjazny Dom”, przyjechały na dwa dni do Warszawy. Wielu z nich było w stolicy po raz pierwszy. Dzieci zwiedzały m.in. strefę kibica pod Pałacem Kultury i Nauki, Niewidzialną Wystawę, spacerowały po Starówce i Polach Mokotowskich oraz oglądały panoramę stolicy z tarasu widokowego w Pałacu.
Przed odjazdem do Tarnowa każde dziecko otrzymało zestaw upominków od sponsorów, którymi oprócz Mood Media – fundatora biletów na Niewidzialną Wystawę – byli także: McDonalds (happy meal), Telepizza (pizza), Novotel (nocleg, śniadanie, obiad), KSW (gadżety i upominki), PGR Proeko (zabawki), Partner21 (akcesoria szkolne), Diva (biżuteria, ozdoby do włosów), Butik (klapki, torby, koszulki), Femi Pleasure oraz sklep internetowy Manto (koszulki).
Pomysłodawcą i zarazem głównym organizatorem akcji Weekend w Warszawie jest agencja marketingowa MyLand.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy