W czwartek, 22 maja, blisko 19 tysięcy pracowników Grupy Pernod Ricard na świecie wspólnie zamanifestuje swoje poparcie dla odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Uczynią to w ramach 4 edycji globalnego programu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – Responsib’ALL DAY. Celem jest kształtowanie właściwych postaw wśród konsumentów oraz promowanie dobrych praktyk branży alkoholowej. Problem prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu był już motywem przewodnim dwóch poprzednich edycji akcji. Tegoroczna, polska edycja programu realizowana pod hasłem „Piłem – NIE Jadę!” skierowana jest po raz pierwszy także do rowerzystów.
W dużych miastach to właśnie rower coraz częściej wybierany jest jako codzienny środek transportu. Jak wykazał ostatni globalny raport na temat cyklistów, miłośnicy dwóch kółek w stolicy stanowią już 5% ruchu w mieście. Tylko w roku 2013 rowerzyści uczestniczyli w 4723 wypadkach drogowych.
W tym roku wydarzenia związane z Responsib’ALL Day pracownicy Pernod Ricard w Polsce będą organizować w dwóch lokalizacjach – Warszawie i Zielonej Górze. W trakcie obchodów, wspólnie z przedstawicielami władz miasta, Pernod Ricard w Polsce przekaże rowerzystom w obydwu lokalizacjach sprzęt, który przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa rowerzystów w mieście. Tego dnia firma przedstawi także aplikację na smartfony – „Wise drinking” (dostępnej również w polskiej wersji językowej), która ma być kompendium wiedzy na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
W ubiegłym roku tematem przewodnim był problem prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu oraz tzw. syndrom dnia następnego, gdy kierowcy siadają za kierownicą mimo znajdującego się w ich organizmie alkoholu.
Pernod Ricard Polska to spółka dystrybucyjna zajmująca się marketingiem oraz sprzedażą wszystkich marek Grupy Pernod Ricard, które obecne są w Polsce. W ofercie znajdują się alkohole mocne oraz wina i szampany. W Polsce Pernod Ricard Polska odpowiada za dystrybucję 33 marek alkoholi, w tym: whisky Ballantine’s, Chivas Regal i Jameson, wódek ABSOLUT i Wyborowa, oraz produktów z innych kategorii takich jak Havana Club, Malibu czy wina Jacob’s Creek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy