Nissan Sales Central & Eastern Europe, przeprowadził w czerwcu br. akcję promocyjną, której przesłaniem było symboliczne złomowanie samochodów. W ramach akcji klient w zamian za przyniesiony mały model samochodu – zabawkę, otrzymywał zniżkę na nowy prawdziwy samochód Nissana. Dzięki temu udało się zebrać prawie 300 zabawek – małych modeli samochodów, które zostały przekazane Fundacji „Dziecięca fantazja” oraz dzieciom z kilku szpitali: Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy, Gdańskiego Szpitala Dziecięcego Polanki, Regionalnego Ośrodka Chorób Alergicznych, Mukowiscydozy i Chorób Układu Oddechowego Kliniki Pneumonologii i Mukowiscydozy w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce-Zdroju oraz Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach.
Nissan współpracuje z Fundacją „Dziecięca fantazja” od 2007 roku. Wówczas firma spełniła marzenie podopiecznego Fundacji o przejażdżce samochodem sportowym po torze Formuły 1. Na zaproszenie Nissan Sales Central & Eastern Europe Tomek Kuliński zwiedził Budapeszt i przejechał Nissanem 350Z po torze Hungaroring.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy