4 października 2012 w warszawskim Teatrze Kamienica odbędzie się konferencja „Od CSR komunikacyjnego do sustainability”, której tematem przewodnim będzie strategiczne znaczenie idei zrównoważonego rozwoju w realizacji celów biznesowych firm. Współorganizatorami wydarzenia są magazyn CR Navigator oraz Henkel Polska.
Konferencja ma zaprezentować różne spojrzenia na kwestie odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz sposoby rozumienia i realizacji idei zrównoważonego rozwoju w praktyce biznesowej. Dyskutować o tym będą przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych oraz świata nauki.
Paweł Niziński, prezes GoodBrand & Company CEE, wydawca magazynu „CR Navigator” odniesie się do zmieniających się trendów w rozumieniu społecznej odpowiedzialności biznesu. Dorota Strosznajder, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Henkel Polska opowie o strategicznym rozumieniu zrównoważonego rozwoju przez firmę Henkel w kontekście wyzwań ekonomicznych, społecznych i środowiskowych współczesnego świata. Jakub Tyczkowski, członek zarządu i dyrektor ds. odzysku organizacji Rekopol, doradzi, jak firmy powinny odpowiedzialnie zarządzać odpadami, a Alfred Smyrek, dyrektor zakładu produkcyjnego Henkel Polska w Raciborzu, przedstawi wybrane zrównoważone rozwiązania służące poprawie efektywności produkcji.
Jednym z punktów konferencji będzie także panel dyskusyjny z udziałem ekspertów o filozofii wartości w biznesie w kontekście korzyści ekonomicznych i środowiskowych. W dyskusji, prowadzonej przez Pawła Oksanowicza, dziennikarza Radia PIN, swoje poglądy przedstawią Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Beata Rożek, menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Tesco, Joanna Gładysz, dyrektor działu prawnego i menedżer ds. compliance w Henkel Polska, Rafał Serafin, dyrektor Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, Dorota Strosznajder, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Henkel Polska oraz profesor Wojciech Gasparski z Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego.
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną wyniki badania dotyczącego związku pomiędzy proekologicznymi postawami młodych Polaków, a ich oczekiwaniami wobec pracodawcy, które we wrześniu tego roku, na zlecenie firmy Henkel, zrealizował TNS Polska.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń, które przesyłane mają być na adres Kinga.Czub@goodbrand.com do 30 września. Konferencja będzie także dostępna w formie streamingu on-line. Szczegóły znajdują się na www.crnavigator.com.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy