W trakcie trwania 14. Mistrzostw Europy w piłce nożnej zostanie przeprowadzona kampania z zakresu profilaktyki HIV. Akcja będzie realizowana pod hasłem „Zrób wszystko, by HIV/AIDS nie był Twoim problemem. FAIR PLAY. Gram fair, używam prezerwatyw.”
Odbiorcami kampanii będą głównie osoby w wieku 18-35 lat. Kampania obejmie kompleksowe działania ATL i BTL, a towarzyszyć jej będą pakiety edukacyjne dystrybuowane w ramach eventów podczas rozgrywek turniejowych we wszystkich Miastach Gospodarzach. Poprowadzi ją agencja Link PR na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS. To druga kampania Link PR związana z tegorocznymi Mistrzostwami Europy w piłce nożnej – agencja realizuje już kampanię „Akademia Euro”, której celem jest przygotowanie Polaków do profesjonalnego przyjęcia gości z zagranicy.
Wartość projektu wynosi 450 tys. zł. brutto.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach