Ruszyła 3. edycja programu edukacyjnego Smak zdrowia, promującego ideę zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Rama, a patronem – Rzecznik Praw Dziecka.
Program został włączony do ogólnopolskiej akcji Ramy Uśmiech pełną buzią, która wspiera działania UN World Food Programme (WFP) w zakresie dożywiania głodujących dzieci na świecie.
„Smak zdrowia” kierowany jest do pierwszoklasistów, ich rodziców i nauczycieli. Jego celem jest popularyzacja zdrowych nawyków żywieniowych oraz potrzeby aktywności fizycznej dzieci. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, ponieważ wspiera działania marki Rama i WFP w walce z głodem wśród dzieci na całym świecie, a ponadto uczy polskich siedmiolatków empatii i chęci pomagania ludziom w potrzebie.
W ramach kampanii „Uśmiech pełną buzią”, oprócz zajęć edukacyjnych i konkursu dla szkół – Ja i mój kolega z Afryki, odbędzie się również aukcja charytatywna i spotkania w szkołach z Ambasadorem akcji – Agnieszką Maciąg.
Program realizuje agencja Multi Communications.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy