W najbliższy wtorek 29.11.2016r. w warszawskim biurze co-creatingowym The Brain Embassy odbędzie się organizowana przez Fundację FaniMani debata „Polskie NGO 3.0”. Spotkanie zostanie poświęcone nowoczesnym i kreatywnym rozwiązaniom technologicznym, wykorzystywanym przez organizacje działające w trzecim sektorze. Wezmą w nim udział przedstawiciele fundacji i inicjatyw społecznych wykorzystujące potencjał nowoczesnych rozwiązań w swoich działaniach statutowych. Będą to m.in.: WOŚP, Fundacja Rak’n’Roll, Fundacja SYNAPSIS, Fundacja Maraton Warszawski oraz T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak wykorzystać innowacyjne technologie, w celu opracowania skutecznych kampanii społecznych i efektywnego zbierania środków na cele statutowe. Wydarzenie rozpoczyna się o 11:00. Poniżej ramowy program wydarzenia:
- Przedstawiciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wypowie się na temat „Mulitimożliwości pomocy”. Na przykładzieWielkiego Finału WOŚP przedstawi nieograniczone możliwości pomocy, dzięki korzystaniu z dostępnych dla każdego technologii i stworzeniu wszechstronnej i komplementarnej platformy do działań charytatywnych, która angażuje w pomoc wszystkich Polaków.
- Przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll poruszy temat „Odwaga w sieci”. W swojej wypowiedzi odniesie się do stosowania niestandardowych i odważnych przekazów informacyjnych, które zmieniają schemat myślenia na temat choroby nowotworowej, przy użyciu social mediów, na przykładzie kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”.
- Przedstawiciel Fundacji SYNAPSIS – zgłębi temat „Mniej stereotypowi”. Na przykładzie kampanii „Autyzm wprowadza zmysły w błąd” opartej na sugestywnych viralach krążących w internecie z udziałem Bartłomieja Topy, wypowie się na temat wykorzystywania nowych technik przekazu, w celu edukacji czym jest autyzm oraz zmiany myślenia o osobach dotkniętych tym zaburzeniem.
- Przedstawiciel T–Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami – odniesie się do tematu „Aktywni dla wspólnego celu”, w którym wypowie się na temat wykorzystania środków marketingowych w ramach nowoczesnego CSRu i budowania emocjonalnej więzi z klientami, przy osiąganiu wspólnego celu charytatywnego, na przykładzie akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.
- Przedstawiciel Fundacji Maraton Warszawski w kontekście „Więcej niż bieganie”, wypowie się o zaangażowaniu środowiska biegaczy i wykorzystania ich pasji do biegania, przy użyciu kanałów socialmediowych, w celu wsparcia jednej z 6 charytatywnych organizacji, na przykładzie akcji „Biegam Dobrze”.
- Przedstawiciel Fundacji FaniMani – poruszy temat „Świadomość pełna korzyści”. Gdzie na przykładzie serwisu FaniMani.pl opowie o bezkosztowym sposobie wspierania NGO, podczas zakupów online oraz odnalezieniu wspólnej płaszczyzny dla trzeciego sektora i biznesu.
Organizatorem i pomysłodawcą Debaty „Polskie NGO 3.0” jest Fundacja FaniMani, która wspiera inne organizacje społeczne w zbieraniu funduszy na działania statutowe. Swój cel realizuje m.in. przez prowadzenie serwisu FaniMani.pl, gdzie każdy może – bez dodatkowych wydatków – wspierać wybraną organizację pozarządową przy okazji zakupów w ponad 800 sklepach internetowych. Wystarczy wskazać, na rzecz której organizacji sklep ma przekazać cześć (średnio 2,5%) wydanych przez nas pieniędzy. Ponadto Fundacja angażuje się w tworzenie nowoczesnych narzędzi dedykowanych trzeciemu sektorowi: serwis płatniczy FaniPay czy usługi tworzenia zbiórek.
Zapisy dostępne są pod tym linkiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS