Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz piąty w przyznał nagrody MIXX Awards dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 8 listopada. W tym roku nadesłano 140 zgłoszeń. Konkurs został podzielony na 17 kategorii.
W kategorii Kampanie społeczne i non-profit zwyciężyła kampania „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” realizowana przez Codemedia i Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Nominowane w tej kategorii były też:
– Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 – interaktywny dom produkcyjny
– Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o.
Nagrody specjalne Mixx Awards:
Człowiek Roku – Anna Sakowicz
Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea
Dom Mediowy Roku – Starcom
Marketer Roku – Grupa Żywiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!