Jilian Mercado, blogerka modowa (manufactured1987.com) i redaktorka internetowego magazynu We the Urban, cierpi na atrofię mięśni i porusza się na wózku. Swoje zgłoszenie do udziału w tegorocznej kampanii reklamowej ubrań Diesel wysłała – jak twierdzi – dla żartu, jednak została wybrana i wraz z 22 innymi modelami-amatorami będzie reklamować markę w kampanii, która pojawi się w mediach w przyszłym miesiącu.
Choć, jak mówiła Mercado w rozmowie z Daily Mail, obawiała się reakcji ludzi, plakaty opublikowane w Internecie spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem. Jak komentowała, decyzja o uczynieniu jej twarzą kampanii spowodowała, że akcja stała się czymś więcej niż reklamą – a ponadto pokazuje, że ubrania tej marki są przeznaczone dla wszystkich, niezależnie od tego kim są i jak wyglądają.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce