Ambasada Szwecji w Polsce oraz Instytut Szwedzki wraz z partnerami zapraszają na seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska”. Seminarium otwiera wystawę „Więcej niż reklama – Jak to robią Szwedzi?”, która pokazuje najwybitniejsze kreacje szwedzkiej reklamy z ostatnich 30 lat – zarówno te komercyjne, jak i społeczne.
Spotkanie będzie punktem wyjścia do rozmowy na temat ról, jakie reklama pełni w dzisiejszych czasach i jak życie społeczne wpływa na jej kształtowanie. Zastanowią się nad tym zaproszeni goście – eksperci zarówno z polskiej, jak i szwedzkiej branży reklamowej. Wydarzenie odbędzie się 3 listopada (czwartek), o godzinie 10.30 w Centrum Kreatywności Targowa,
ul. Targowa 56, Warszawa. Organizatorzy proszą o potwierdzenie przybycia wysyłając maila na adres: katarzyna.dworzynska@prcalling.pl.
Agenda spotkania
10.30 – 11.00 – rejestracja gości, kawa i szwedzkie bułeczki cynamonowe kanelbullar, możliwość obejrzenia wystawy
11.00 – 11.10 – powitanie gości: Ambasador Szwecji Inga Eriksson Fogh, reprezentant miasta stołecznego Warszawa, Anna Maria Bernitz (Instytut Szwedzki)
11.10 – 11.20 – wystąpienie kurator wystawy Sary Kristoffersson, profesor University College of Arts, Crafts and Design w Sztokholmie
11:20 – 11:30 – gość specjalny: Walter Naeslund, dyrektor Honesty, jednej z najlepszych szwedzkich agencji reklamowych
11:30 – 11:40 – wystąpienie doktor Teresy Taranko z katedry marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
11:40 – 11:50 – wystąpienie Katarzyny Sośnierz, dyrektor kreatywnej oraz współzałożycielki polskiej, niezależnej agencji LVOV
11:50 – 13:00 – panel dyskusyjny: Czy reklama zmienia społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska. Paneliści: Sara Kristoffersson, Walter Naeslund, Dr Teresa Taranko i Katarzyna Sośnierz. Moderatorem będzie Robert Wielgo z IAB Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS