20 września pod hasłem „Ekopiątek” w Banku BGŻ obchodzony był Dzień bez samochodu. Władze banku zachęcały pracowników, aby zrezygnowali z jazdy samochodem i włączyli się do akcji „Ekojazda na rower”.
Celem „Ekopiątku” było nie tylko ograniczenie emisji CO2 do atmosfery, ale również zachęcanie do regularnej jazdy na rowerze, w tym również do pracy. Promowanie roweru, jako elementu zdrowego trybu życia, ale także ekologicznego środka transportu oraz czynnika ograniczającego emisję CO2 do środowiska, jest stałym elementem polityki społecznej odpowiedzialności biznesu w Banku BGŻ.
Dzień bez samochodu jest częścią Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu, który jest największą ogólnoeuropejską kampanią poświęconą zrównoważonemu transportowi, czyli takiemu, który w minimalnym stopniu negatywnie wpływa na środowisko. Bank BGŻ po raz drugi włączył się w te obchody.
Bank BGŻ od lat jest związany z rowerami jako sponsor profesjonalnego kolarstwa i promotor rekreacji rowerowej. Wspiera jazdę na rowerze wśród pracowników. W tym celu pracownicy m.in. mają do dyspozycji strzeżony parking rowerowy w centrali oraz prysznice. Z kolei klienci mogą skorzystać ze stojaków rowerowych przy oddziałach Banku. W sumie w 220 miastach zostało ustawionych prawie 400 stojaków rowerowych Bank BGŻ „Kocham rower”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo