Podczas gali rozdania nagród XIV edycji konkursu Impactor dla firm i projektów branży reklamowej i mediowej, projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” został nagrodzony statuetką Impactora 2012 za najlepszą Kampanię Społeczną. Nagrodę odebrała Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy.
Laureaci Impactora wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, składającą się z seniorów rynku reklamowego i medialnego. Ocenie podlegają firmy (osiągnięcia w ostatnim roku kalendarzowym, skład kadry menedżerskiej, zdobyte nagrody oraz ogólnie działalność operacyjna) oraz projekty (efekty, sposób wykorzystania narzędzi, kanały, media). Za audyt głosowania odpowiedzialna jest firma doradcza KPMG. Organizatorem Impactorów jest Central European Quality Institute (brand Grupy MMT Management).
Projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” zwyciężył w plebiscycie czytelników portalu kampaniespoleczne.pl na najlepszą kampanię społeczną 2011.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach