Agencja przed Świętami zorganizowała akcję pod hasłem „Ludzkim głosem”. Przygotowano aplikację, dzięki której klienci i współpracownicy agencji mogli zamówić paczkę przysmaków dla swojego zwierzaka lub prezent dla podopiecznych Schroniska dla zwierząt w Milanówku. Każdy z naszych przyjaciół otrzymał unikalny link prowadzący do aplikacji oraz wiadomość z informacjami o akcji – mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, Account Director 4FRAME.
W poprzednich latach pracownicy zorganizowali zbiórkę materiałów edukacyjnych dla szkoły w Kowalkowie oraz angażowali się w „Szlachetną paczkę”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO