Agencja IQ Marketing zaprasza do udziału w projekcie Dzień z Przyszłością, realizowanym wspólnie z Fundacją Miasto Słów oraz Domem Dziecka nr 13 w Otwocku. Celem przedsięwzięcia jest wsparcie młodzieży z domu dziecka we wkraczaniu w dorosłość, rozwijaniu pasji i zainteresowań oraz zwiększaniu szans na rynku pracy.
W ramach inicjatywy Dzień z Przyszłością, agencje IQ Marketing i AtomClick „podarowały” młodym ludziom jeden dzień – 29 lutego. Podczas tego dnia wychowankowie domu dziecka mieli okazję sprawdzić, jak wygląda praca w agencji reklamowej, poznali specyfikę wybranych zawodów, wdrożyli w życie własne pomysły kreatywne.
Propagując ideę Dzień z Przyszłością, agencja IQ Marketing wysłała do swoich klientów i partnerów biznesowych zaproszenie do projektu. Powstała również strona internetowa www.29lutego.org, na której można śledzić przebieg akcji, poznać marzenia młodzieży z domu dziecka oraz dowiedzieć się jak przystąpić do inicjatywy.
– Jesteśmy przekonani, że jeden dzień może zmienić całe życie. Dla nas był to czas wyjątkowy
i pozwolił spojrzeć na świat oczami młodych ludzi. Dla naszych gości był to dzień, który dał inspirację i otworzył nowe możliwości. Mocno wierzymy, iż takich dni może być więcej i nasi partnerzy biznesowi przyłączą się do akcji – powiedziała Magdalena Marczakiewicz, PR Manager w IQ Marketing.
Dzień z Przyszłością to kolejny projekt IQ Marketing realizowany wspólnie z Fundacją Miasto Słów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy