Czerwone smycze przywiązane do latarni, a pod nimi biały obrys psa. Instalacje przypominająca miejsce zbrodni czekające na warszawiaków w popularnych miejscach spacerowych (w dniach 13 – 15 sierpnia) stanowiły element kampanii „Przestańcie!” realizowanej przez firmę K2 Internet we współpracy z Good Looking Studio. Akcja skierowana jest przeciwko śmierci i tułactwu 12 tys. zwierząt domowych porzucanych co roku w Polsce. Jej celem jest zwiększenie odpowiedzialności za żyjące z ludźmi zwierzęta domowe oraz dostarczenie rozwiązań, które mają zapobiegać pozbywaniu się zwierząt.
Głównym narzędziem komunikacji jest strona www.przestancie.org informująca o serwisach adopcyjnych, hotelach dla zwierząt i opiekunach do wynajęcia. Za jej pośrednictwem można zgłosić problem z własnym zwierzęciem, bądź dotyczący zwierząt porzuconych.
Akcji patronuje Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami oraz Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt, a partnerami są: Metro Warszawskie Sp. z o.o., Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, oraz warszawskie Centra Handlowe: Galeria Mokotów, Blue City, Złote Tarasy, Targówek i Reduta
M.Prządka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy