23 lutego w mediach społecznościowych wystartowała akcja „Leniwi Do Szpiku”. Jej głównym elementem jest dostępna na Facebooku gra, której każdy etap polega na zmierzeniu się z jednym z mitów dotyczącym dawstwa szpiku. Finałowe zwycięstwo w grze to dobrowolna decyzja o przystąpieniu do Bazy Potencjalnych Dawców Szpiku.
Akcja koncentruje się na aktywizowaniu społeczności lokalnej i podejmuje walkę ze stereotypami narosłymi wokół tematu szpiku. Ma uświadomić ludziom, że przeszkodą w zostaniu dawcą są nie tylko niewiedza i strach, ale też lenistwo. Animację promującą akcję można obejrzeć na portalu YouTube.
Ruch „Leniwi Do Szpiku” to druga po akcji „Wygraj życie” społeczna inicjatywa agencji Just Health Club, wymyślona dla Ośrodka Dawców Szpiku
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!