Pojawiły się kolejne spoty kampanii PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”, w których rozwijane są historie rozpoczęte w pierwszym filmie. Głównym założeniem kampanii jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.
Symbolem kampanii jest niebieskie serce. Ubezpieczyciel zachęca, by rozdawane przez niego materiały, z gotowym lub autorskim tekstem przeznaczonym dla kierowcy, rozdawać bliskim. Na stronie akcji trwa także konkurs na najlepszy tekst na serce.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!