Lemon Project partnerem kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”
Lemon Project został Partnerem Technologicznym ogólnopolskiej kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”. Kampania prowadzona jest za pomocą niestandardowych narzędzi komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii. „Powiedzieć i Rozmawiać” jest społeczną kampanią informacyjną podejmującą temat rodzicielstwa dzięki adopcji prenatalnej. Celem kampanii jest przełamanie społecznego milczenia wokół adopcji prenatalnej, tj. dawstwa gamet i zarodków w Polsce, wsparcie rodziców korzystających z tej metody w swojej walce z niepłodnością, a także zachęcenie ich do otwartości wobec własnych dzieci. Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji NASZ BOCIAN.
W ramach swoich działań CSR-owych Lemon Project realizuje cykl programów radiowych
i telewizyjnych. Podczas kampanii odbędą się jeszcze 4 panele dyskusyjne transmitowane on-line w formie debaty telewizyjnej z łączeniami na żywo między różnymi studiami. Kampanię dodatkowo będą wspierać audycje radiowe oraz wypowiedzi ekspertów w formie wideo.
Kampania rozpoczęła się 12 czerwca od konferencji prasowej oraz pierwszego panelu dyskusyjnego transmitowanych na żywo w internecie, a potrwa do listopada. Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć online. Materiały audio i wideo będą dostępne w internecie na kanale YouTube oraz na stronie stowarzyszenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO