Serwis YouTube po raz drugi zorganizował konkurs reklamy YouTubeCannes Young Lions Ad Contest. Do rywalizacji mogły przystąpić wszystkie osoby w wieku 18-28lat, które nakręciły krótki film reklamowy dla jednej z międzynarodowych organizacji charytatywnych. Na wykonanie tego zadania uczestnicy mieli zaledwie 48 godzin.
W tym roku od 14 do 16 maja dwuosobowe zespoły tworzyły kreacje dla organizacji WaterAid zajmującej się problemem dostępu do czystej wody i poprawą warunków sanitarnych w krajach najbiedniejszych. Wszystkie prace konkursowe były dostępne w serwisie YouTube, gdzie przez tydzień internauci oddawali głosy na najlepsze pomysły. Konkurs, podobnie jak w ubiegłym roku, cieszył się dużym zainteresowaniem.
Spośród ponad 500 nadesłanych filmów jury (grupa ekspertów z dziedziny reklamy) wyłoniło dwa zwycięskie zespoły. W ocenie prac jury brało pod uwagę ich kreatywność oraz ilość głosów internautów. Nagrodzone zespoły pojechały do Cannes, by stworzyć nowe kreacje podczas międzynarodowego konkursu reklamy The Young Lions Competition.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS