„Don’t let him do the thinking. Use condom” (Nie pozwól by myślał za ciebie. Używaj prezerwatywy) – przekonywała młodych mężczyzn do używania prezerwatyw rumuńska kampania z października 2000 roku organizacji Aras (Association Romania Anti-Sida).
Niemal równocześnie, w Turcji, odbywała się kampania „AIDS starts in your head” organizacji Akut zilustrowana uderzająco podobnie.
Na identyczny pomysł reklamowy wpadła 3 lata później agencja LDVBATES z Belgii, która realizowała kampanię dla internetowego sklepu sprzedającego kondomy.
Mózg na czubku penisa? Że niby myślenie innym narządem niż trzeba?
Trudno się z tym utożsamić. Choć być może dla młodych mężczyzn rzecz jest humorystyczna i zapamiętywalna?
Ale ani to ładne, ani zabawne, ani przesadnie szokujące. Stereotypowe, powtarzalne. „Kreatywne” na siłę.
Niesmaczne i łopatologiczne. Odpychające i nieskuteczne.
Adam Brylewski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?