W zeszłym tygodniu dziennikarze, aktorzy oraz ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Natalia Kukulska wyszli na ulice Warszawy, aby zaangażować mieszkańców stolicy w pomoc podopiecznym stowarzyszenia – potrzebującym dzieciom.
Każdy w wybrany sposób próbował zwrócić uwagę przechodniów wysyłając świąteczny sygnał SOS z zaszyfrowanymi potrzebami dzieci. Dorota Gardias miała tablice graficzne, Tomek Mandes posługiwał się gestem, Arek Janiczek próbował wykorzystać światło, a Natalia Kukulska dźwięk.
Akcja miała skłonić do refleksji nad tym, że w Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Stowarzyszenie SOS w ramach kampanii „Świąteczny sygnał SOS” chce zachęcić do wsparcia w zapewnieniu rodzinnych świąt Bożego Narodzenia swoim podopiecznym. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla dzieci z SOS wiosek Dziecięcych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie