Sieć sklepów Biedronka i Kompania Piwowarska zorganizowały akcję ekologiczną Zgrani z naturą. 19 i 20 października w wybranych sklepach odbyła się zbiórka surowców wtórnych. Każdy, kto przyniósł pięć szklanych lub aluminiowych opakowań, otrzymał praktyczną ekotorbę na zakupy oraz ulotkę informacyjną na temat segregacji odpadów. Patronem merytorycznym akcji była Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie oraz organizacja odzysku EKO-PUNKT.
Namioty oznakowane logiem akcji Zgrani z Naturą stanęły w pobliżu wybranych sklepów Biedronka w Warszawie, Białymstoku, Poznaniu, Kostrzynie, Koszalinie, Grudziądzu, Mszczonowie, Wyszkowie, Lubinie, Rudzie Śląskiej, Tarnowie, Opolu, Sieradzu i Tychach.
Kompania Piwowarska realizuje projekt Zgrani z Naturą od 2007 r. W jego ramach zachęca pracowników KP i ich rodziny do działań na rzecz ochrony środowiska w ich najbliższym otoczeniu poprzez zmniejszanie ilości wytwarzanych odpadów i świadomą ich segregację, oszczędzanie wody, energii elektrycznej oraz energii cieplnej. Biedronka jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce zrezygnowała z jednorazowych plastikowych siatek, zastępując je torbami wielokrotnego użytku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo