30 maja br. „Gazeta Wyborcza” ukazała się ze specjalną okładką – reklamą Toyoty. Dzięki niej pomoc otrzymają chore dzieci, którym pomaga Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk Nadziei”. Akcję wspierają teksty oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach.
To 9. odsłona wspólnej akcji „Gazety Wyborczej” i firmy Toyota Motor Poland. W ubiegłych latach środki zebrane w ten sposób pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in. Fundacja „Niesiemy Nadzieję” z Poznania, białostocka Fundacja „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO