Aplikacja wspierająca działalność charytatywną powstaje z inicjatywy poznańskiej Fundacji Klaster Poznań. Jej zadaniem jest umożliwienie przekazywania środków na wybraną organizację w łatwy i bezpieczny sposób. Charityapps będzie skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i do organizacji. Będzie dostępna na komputery stacjonarne, notebooki oraz na urządzenia mobilne.
Charityapps powstała z myślą o trzech grupach – osobach prywatnych, firmach oraz organizacjach pozarządowych. Należy kliknąć w logo danej organizacji, aby zasilić jej konto kwotą z przedziału od 0,01 do 0,05 zł. Charityapps jest także narzędziem dla firm, które chcą reklamować swoje produkty i usługi, budując jednocześnie wizerunek podmiotu odpowiedzialnego społecznie. Fundusze z reklam zasilają konta organizacji III sektora, wskazanych przez użytkowników sieci.
Po instalacji, aplikacja pojawia się na pulpicie i uruchamia się wraz ze startem systemu. Ekran aplikacji składa się z trzech elementów – wyszukiwarki, która umożliwia przekazanie dotacji wskazanej przez użytkownika organizacji, logotypów losowo wybranych organizacji (którym możemy przekazać dotację, jeśli nie chcemy korzystać z wyszukiwarki) oraz części komercyjnej (moduł skierowany do reklamodawców). Charityapps będzie dostępna dla systemów Windows, Mac OS X i Linux oraz w wersji mobilnej na smartfony i tablety.
Zainteresowanie projektem wyrazili, m.in.: Związek Harcerstwa Polskiego, Fundacja Dobry Duszek, Fundacja Otwieramy Kulturę, Fundacja Pomocy Dzieciom Happy Kids, Fundacja Społeczna Ludzie Dla Ludzi, Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!, Fundacja Mam Marzenie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!