Od piątku 2 listopada na rynku łódzkiej Manufaktury będzie można obejrzeć wystawę „REACT FOR WORLD” ACT Responsible w Polsce, prezentującą przykłady międzynarodowych kampanii społecznych nagradzanych w światowych konkursach.
Prezentowane kampanie dotyczą ekologii, zrównoważonego rozwoju i wyrównywania szans społecznych; mają zwracać uwagę na problemy środowiska, uwrażliwiać na otoczenie i uczyć myśleć ekologicznie. Wystawa do tej pory odwiedziła trzy miasta i była prezentowana na Długim Targu w Gdańsku, Starym Rynku w Poznaniu oraz Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Po prezentacji w Łodzi wystawa odwiedzi Kraków.
Prace, które będą prezentowane na rynku Manufaktury zostały docenione w międzynarodowych konkursach m.in. Cannes Lions, ACT Responsible, Golden Drum Award, Clio Award. Wśród nich znajdują się też polskie przykłady kampanii społecznych, które poruszają problemy współczesnego świata, a także polskie programy społeczne oraz przykłady odpowiedzialnego biznesu.
Zrównoważony rozwój, recykling oraz poszanowanie energii to część z poruszanych przez prace tematów. Z kampanii WWF prezentowanych na wystawie zwiedzający mogą także dowiedzieć się, jakie są najbardziej zagrożone wymarciem gatunki zwierząt, co to jest racjonalna gospodarka zasobami naturalnymi i co się dzieje z plastikiem wyrzucanym do rzek i mórz.
Celem ekspozycji jest przede wszystkim promocja edukacji społecznej oraz zwrócenie uwagi na korzyści płynące z inwestowania w odpowiedzialność społeczną i zrównoważony rozwój. Wystawa ma być również prezentacją przykładów połączenia marketingu, komunikacji i biznesu we wspieraniu najważniejszych zagadnień społecznych współczesnego świata.
Wystawa została objęta Patronatem Honorowym Prezydent Łodzi, Patronatem Honorowym Ministerstwa Gospodarki, Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Gdańsk, Patronatem Honorowym Prezydent Miasta st. Warszawy, Ambasady Królestwa Danii oraz Ambasady Królestwa Szwecji.
Mecenasem ekspozycji jest Bank PKO BP. Jako partnerzy akcję wspierają: Urząd Miasta Gdańsk, PwC, Electrolux, Danone oraz Grupa Raben. Wsparcie merytoryczne wystawy zapewniają WWF Polska, UNICEF Polska, Fundacja Nasza Ziemia oraz Stowarzyszenie Wiosna.
Portal kampaniespołeczne.pl objął patronat medialny nad wystawą.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia