Konkurs „Meblotworzenie, czyli dzieci same projektują meble!” ma charakter ogólnopolski i jest skierowany do dzieci i młodzieży do 13 roku życia. Dziecko projektuje i rysuje wymarzony mebel, rodzic skanuje pracę wielkości A4 i wysyła na adres: konkurs@perpetuummobile.org.pl w terminach od 6-go lipca do 23-go sierpnia 2014 r. Młodzi projektanci mogą wykorzystywać różne techniki i sposoby wyrazu oraz korzystać z najnowszych aplikacji, jak i tradycyjnych technik plastycznych.
Spośród wszystkich nadesłanych prac jury wybierze te najlepsze, które zostaną wyeksponowane 1 września 2014 r. podczas wystawy w Ogrodzie Szkoły Podstawowej PERPETUUM MOBILE, pozostałe zaś zostaną opublikowane na stronie internetowej i profilu facebook Perpetuum Mobile – Szkoła Podstawowa. Nagrodą główną w konkursie jest wyprodukowanie projektu i przekazanie go twórcy. Dodatkową nagrodą jest bon na zakupy w sklepie z polskim designem: sopolish.pl
Konkurs zostanie zainaugurowany 6 lipca podczas bydgoskiego Otwartego Warsztatu Designu pt. „Dzieci same tworzą szkołę!”, trwającego od godz. 16.00 do 19.00 do udziału w którym zaproszeni są nieodpłatnie wszyscy mali projektanci z Bydgoszczy i okolic. Będą projektować, szyć, zdobić i tworzyć makiety. W ten sposób uruchomiona zostanie Przestrzeń Twórcza Niepublicznej Szkoły i Przedszkola Perpetuum Mobile przy ul. Chopina 28 w Bydgoszczy. Osoby zainteresowane dalszymi warsztatami w postaci Półkolonii z Designem mogą odwiedzać szkołę w dniach 7-11 lipca (od 9.00 do 16.30), po uprzednim dokonaniu zapisów. W programie: tworzenie mebli z drewna z odzysku (skrzynie – siedziska, półki na książki), konstruowanie mat do odpoczynku, budowa kanap z poduszek, tworzenie puf i siedzisk oraz pudełek.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!