Polska Akcja Humanitarna chce uzbierać 50 tysięcy kropel wody. Tyle wody potrzeba, by nastroić szklaną harfę. Koncert na takim instrumencie – o ile uda się zebrać wymaganą ilość „kropel” – odbędzie się 22 marca, w Międzynarodowy Dzień Wody. Utwór Stinga (tytuł to jeszcze tajemnica) na kieliszkach wypełnionych wodą zagra zespół Glass Duo – jedyna w Polsce grupa, która gra na tym instrumencie. Glass Duo ma już za wiele występów m.in. w Singapurze, czy Indiach, ale nigdy jeszcze nie występowali w takim repertuarze. Zespół zagra z towarzystwie orkiestry symfonicznej Sinfonia Varsovia. Będzie to pierwsze tego typu wykonanie utworu Stinga na świecie.
Każdy, kto chciałby podarować kroplę wody i pomóc w nastrojeniu instrumentu, może to zrobić na facebook.com/PolskaAkcjaHumanitarna.
– Cel jaki nam przyświecał, to uświadomienie ludziom, jak ważne jest działanie pojedynczego człowieka. Sami możemy niewiele, ale w grupie jesteśmy prawdziwą siłą – mówi Janina Ochojska, założycielka i prezes Polskiej Akcji Humanitarnej, która akcją „jeden LIKE, jedna KROPLA” chce zwrócić uwagę na problem braku wody w Afryce.
Jeżeli 22 marca zabrzmi utwór Stinga, jeden ze sponsorów zobowiązał się sfinansować budowę studni w Afryce. Na stronie facebook.com/PolskaAkcjaHumanitarna, oprócz koncertu będzie można zobaczyć relację wysłannika PAH, który pojechał do Sudanu Południowego w tym właśnie celu.
– Czy 50 tysięcy kropel to dużo? Nie. To dwie butelki wody mineralnej. Jednak żeby nazbierać 50 tysięcy „lajków” musi nam pomóc tyle osób ile mieści się na widowni Stadionu Narodowego. Ta skala robi już wrażenie – mówi Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji reklamowej JWT Warszawa, która jest autorem pomysłu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!