Organizatorzy Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przypominają o kilku zasadach tworzenia dobrych materiałów dla mediów. Reguły, którymi rządzi się dobry content, będą jednym z tematów poruszanych podczas spotkania 23 i 24 kwietnia.
Prowadzący Kongres ujmują podstawowe zasady w trzech punktach: „Zapomnij dla kogo pracujesz” – informacje prasowe powinny być tworzone dla czytelników – grupy docelowej, z uwzględnieniem ich preferencji, nie zaś z myślą o końcowym raporcie z efektów skierowanym do klienta; „Nie jesteś fabryką treści” – lepiej tworzyć mniej, ale dobrych artykułów, sukces osiąga się wtedy, gdy dany temat zaintryguje branżę, a dla dziennikarzy przesyłane materiały staną się wiarygodnym i cennym merytorycznie źródłem; „Zapytaj dziennikarzy” – należy być na bieżąco, śledzić trendy, analizować zmiany, wsłuchiwać się w dyskusje odbiorców i wyciągać z nich wnioski, a jeszcze więcej PR-owiec zyska budując partnerskie relacje z dziennikarzami, którzy mogą podsunąć pomysł na artykuł lub podzielić się informacjami o preferencjach czytelników.
Okazją do konfrontacji opinii na temat działań medialnych będzie tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations. Podczas wydarzenia m.in. Maciej Orłoś, Grzegorz Miecugow i Tomasz Machała opowiedzą o blaskach i cieniach współpracy z piarowcami. W programie znajdują się także wystąpienia ekspertów branży PR oraz praktyczne warsztaty.
Organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, zaś głównymi partnerami Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach