Wspólny projekt Claire’s i UNICEF wystartował pod hasłem „Little Things Make a Big Difference” (Małe rzeczy mają duże znaczenie). Część dochodu ze sprzedaży w sierpniu i wrześniu 2012 firma przekazywała na poprawianie dostępu do edukacji dla dzieci z krajów rozwijających się, szczególnie dla dziewczynek z regionu Azji i Pacyfiku.
Drugą częścią akcji jest wprowadzenie kolekcji biżuteryjnej składającej się z sześciu produktów (bransoletek i naszyjników). Za zakup wybranego elementu z linii firma przekaże 1 euro na akcje UNICEF. Jedno euro to koszt ośmiu szczepionek przeciwko polio, a także równowartość 210 tabletek oczyszczających wodę.
Kampania ma charakter międzynarodowy. W Polsce charytatywna biżuteria pojawi się w sklepach 14 listopada. Od czasu rozpoczęcia pierwszej części akcji zgromadzono blisko 140,000 euro.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo