Fundacja Polskiej Grupy Farmaceutycznej SA – Dbam o Zdrowie – prowadzi po raz trzeci swoją kampanię 1% pod hasłem „Zostań lekiem na całe zło…”.
Według badań CFK Polonia co czwarty Polak nie wykupuje recept z powodu braku środków finansowych. Oznacza to, że nie rozpoczyna lub też nie kontynuuje leczenia zaleconego przez lekarza, a przerwanie kuracji lekowej często jest przyczyną poważnych chorób.
1% przekazanego podatku, jak argumentuje fundacja Dbam o Zdrowie, pozwoli wykupić 3 recepty dla chorych podopiecznych i beneficjentów organizacji.
Nośnikami kampanii są plakaty, reklamy w czasopismach branżowych, reklamy w internecie i karty I.C.E. Fundacja zamierza prowadzić eventy i akcje happeningowe na ulicach miast mające zwrócić uwagę społeczeństwa na problem niewykupywania leków.
Kreację kampanii stworzyła pro bono agencja Schulz z Krakowa. Dystrybucja karty I.C.E. możliwa jest dzięki firmie Argo card.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO